fbpx

Ez lesz az első edzésem, mi fog történni?!?

Ez lesz az első edzésem, mi fog történni?!?

Sokan nem szeretünk új helyekre, új emberek közé menni, főképp egyedül. Az izgalom jele lehet a magasabb pulzusszám, lüktetés a gyomorban, pótcselekvések. Ez nem azért van, mert az új környezet ne lenne szimpatikus, vagy befogadó, egyszerűen nem ismerjük a járást. Természetesen az első néhány alkalom után, már kevesebb lesz az új információ, de az első edzés “előszeleként” jöjjön néhány tudnivaló, mire számíthatunk kangoo edzésen.

Érkezz időben

Új résztvevőknek regisztrációs ívet kell kitölteniük, ami kb. 5 percet igénybe vesz. Tiniknél, gyerekeknél ezt a szülő tölti ki. Ezért érdemes időben érkezni, így a felmerülő kérdésekre is lesz idő.

Kedvezményben részesülsz

60 perces gyerek és tini kangoo edzéseimen első alkalommal ingyenes a cipőbérlés, ez 500 Ft kedvezmény. A Príma Wellness pedig újonc jeggyel kedveskedik azon felnőtt vendégeimnek, akik még nem jártak, vagy 2012 óta nem jártak a sportközpontban.

Segítek a cipő kiválasztásában és felvételében

kangoo cipő kiválasztása

A kangoo cipők S-M-L azaz tól – ig méretezésűek. A lábméreten felül a testsúly is befolyásolhatja melyik cipőt ajánlom.

A lábszárnál lévő csatot javasolt erősebben meghúzni, a lábfej csatjait ha túlhúzza, zsibbadni – hangyázni fog a láb. Bár a cipő első ránézésre hasonlít egy sí vagy korcsolya cipőre, nem kell olyan erősen meghúzni. (Ha belegondolunk, ezeknél a sportágaknál energiát, tempót veszítünk ha a lábfej lötyög a cipőben, az ugrálásnál nincsen ilyen hátrány.) Az edzés felénél, kb. 30 perc után lehetőség van cipőt cserélni, újra becsatolni stb. de érdemes eddig várni, mivel ami elsőre nagynak és lötyögősnek tűnhet, ugrálás közben az a komfortos.

Gyerekeknél a becsatoláson túl megtanuljuk a felállás helyes sorrendjét, a falhoz támaszkodva. Ha már feltud állni egyedül, sétál néhány kört a falat és egy társa kezét, majd csak a falat fogva.

Tanácsok az első ugrások “túlélésére”

A cipőben vízszintesen szükséges tartani a lábat azaz középen a testsúly. A lépések, a karmunka másodlagosak, első alkalommal nem a tökéletesség a cél, inkább az, hogy megérezze a résztvevő tetszik-e neki a ez a sport, a hangulat, a zene. Felnőtt és tini edzéseimen könnyebb koreográfia elemekkel kezdünk ha vannak új résztvevők. Elmondom, hogy nem fontos a térben elmozdulni, ezért javasolt a hátsó, szélső sorokba állni. Gyerekeknél lehetőségem van olyan játékokkal kezdeni, amit az újak is élvezettel megtudnak csinálni, például a változz valamivé. A továbbiakban pedig kapnak alternatívát, amit végre tudnak hajtani, így akár sarokhúzás helyet haladhat haránt lépéssel.

Remélem sikerült néhány kérdést eloszlatni és találkozunk az edzések valamelyikén. Az első alkalom mindenkinek izgalmakkal tűzdelt volt (még Nekem is), de néhány alkalom, és Te is egy remek csapat részese leszel hétről – hétre, óráról – órára. Ha tetszett a cikk, ajánlom témába vágó írásaimat:

remek csapat