fbpx

Óratípusok

A Kangoo Jumpsról általában, ami minden óratípusra igaz

Kangoo Jumps a speciális ugráló cipőben végzett edzés. A cipő kialakításának köszönhetően elnyeri a becsapódás erejének 80%-át, kímélve a testet, kiemeltképp az ízületeteket, a térdet, a gerincet.

Óráim a teljes testet átmozgatják, tónusos formát kölcsönözve. Az ugrálás kiváló állóképesség fejlesztő, javítja a koordinációs képességeket. A felnőtt edzéseken átlagosan 550 kalóriát égetünk el.

Minden órám bemelegítéssel kezdődik és nyújtással zárul.

Változatos órafelépítéssel, jókedvvel, vidám zenékkel várok mindenkit!

Everybody like Kangoo Jumps 🙂

Mire lesz szükséged az órán?

  • hosszúszárú nedvszívó zoknira
  • hölgyeknek sportmelltartóra
  • üdítőre, lehetőleg szénsavmentes ásványvízre

Tudj meg többet:

Gyerek kangoo

Ezt az óratípust 6 éves kortól ajánljuk. Játékos elemeket tartalmaz, miközben rövidebb koreográfiákat sajátítanak el a fiatalok, megismerve a Kangoo Jumps alaplépéseket.

Tini Kangoo

Ajánlott 10 éves kortól. Haladóbb koreográfiák, komplexebb játékok és óravégi erősítés jellemzi. Átmenetet képez a felnőtt Kangoo Jumps és a gyerek edzés között.

Felnőtt Kangoo

A fitness termekben megszokott 60 perces felnőtt aerobic foglalkozás. Nagy népszerűségnek örvend a hölgyek körében, hiszen trendi zenékre, követhető koreográfia mellett segíti az alakformálást.

Órarend

Hétköznap minden délután megtalálhattok Budapesten Kangoo Jumps órarendem menetrendje szerint.

Gyakran ismételt kérdések

A leggyakoribb kérdések, melyeket feltették Nekem kezdő vagy újra kezdő vendégeim. Nem találsz választ? Írd meg kérdésed a petra.kangoo@gmail.com e-mail címre!